
HUR VI JOBBAR.
Genom att utveckla långsiktiga relationer med våra kunder vill vi fungera som en partner och bollplank. Vi vill lära känna er för att kommunicera er historia med rätt strategier på ett personligt och engagerande sätt.
Våra processer genomsyras av dialog och transparens. Vi värdesätter all form av feedback och ser det som en nödvändighet för att kunna utvecklas i vårt arbete.
1. Fri konsultation
Vi träffas för ett förutsättningslöst möte där vi pratar om er verksamhet, era behov och hur vi på bästa sätt kan hjälpa er.
2. Utvärdering
Vi ser på er verksamhet utifrån ett holistiskt perspektiv. Det innebär att interiör är lika viktigt som sociala medier och kundbemötande lika viktigt som marknadsstrategier för att uppnå lojala, nöjda och återkommande kunder. Fungerar inte en del i verksamheten fungerar inte heller resten. Vi utvecklar ert koncept och tar fram marknadsstrategier för att väva samman alla delar och sluta cirkeln.
Vi arbetar med:
Marknadsundersökningar, deltagande observationer och intervjuer för att identifiera er målgrupp
Konkurrensanalys
Identifiera era och era kunders erfarenheter samt förväntningar på ert företag
Kundbemötande och kundvård
Teamdynamik och internkommunikation
Det visuella uttrycket: inredning och känsla i lokalen
Hur ni kan öka er försäljning och kundkrets
Content för sociala medier
3. Leverans
Utifrån den holistiska utvärderingen genomför vi, i samråd med er, de strategier vi kommit överens om för att boosta er verksamhet. Det kan vara strategier för digital marknadsföring, content creation, projektledning av inredningsprojekt och coaching av personal och ledning. Allt i nära kommunikation med er.
4. Uppföljning
Uppföljningar och utvärderingar är oerhört viktigt för att säkerhetsställa att projektet varit framgångsrikt och att ni som kund är nöjda. Vi går tillsammans igenom processen och utvärderar vad som var bra, respektive mindre bra. Vi utvärderar de KPI:er vi kommit överens om, tittar på eventuella förändringar och förbättringar.